דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ג'קוזי לגינה השידרוג המושלם 

מאת    [ 29/07/2013 ]

מילים במאמר: 462   [ נצפה 2396 פעמים ]

עוד בימים עברו אנשים הגיעו למסקנה כי יכולתה של מערכת הג'קוזי לחולל קסם אמיתי לגופנו היא מעוררת פליאה. שהייה בג'קוזי יכול להקל על כאבים רבים ביניהם: כאבי שרירים, הרגעת נפש, הזרמת מחזור הדם ומניעת התכווצויות ממש מעין טיפול עצמי לגוף ולנפש. לא אחת אנו ניתקלים במקרים רבים ושונים בהם אנשים סובלים מכאבי גב, כאבי שרירים ועוד בשהייה מבוקרת בג'קוזי מרגישים הרבה יותר טוב ולא רק שמצב בריאותם הפיזי משתפר אלא גם מצבם הרוחני מתרומם.

כיום ישנם מערכות ספא רבות ושונות למגוון רחב של אפשרויות ומלבד ההשפעה הרפואית של הג'קוזי על גוף האדם כיום מערכות מים רבות נמצאים בשימושים רבים אחרים ובין היתר מותקן הג'קוזי בבתים פרטיים להנאה עצמית. את הג'קוזי ניתן למקם כמעט בכל מקום שחפצים בו בבית כמובן בהתאם למגבלות הגודל, העומס והכוחות המופעלים על הג'קוזי. חלק מהאנשים יתקינו את הג'קוזי בגג הבית ואחרים יתקינו ג'קוזי בגינה אם ישנה כמובן. אנו נתמקד במאמר זה בג'קוזי לגינה ובשידרוג שהיא מעניקה לגינת הבית.

כאמור אנשים רבים בעלי חצר מתקינים ג'קוזי בגינה ויוצרים למעשה מקום דומה לקאנטרי רק שבמקום בריכת שחייה ישנו ג'קוזי. הג'קוזי בעל סטיגמה של סמל סטטוס המעיד על מעמד חברתי גבוה אולם לא רק, בעידן של היום כאשר ניתן למצוא מוצרים רבים בעלויות נמוכות עקב מוצרים רבים ושונים מחברות שונות הקיימות בשוק אין זה יהיה מוגזם לומר שכיום מערכת ספא פרטית נגישה לציבור רחב יותר מבעבר. ויחד עם זאת יש להיזהר מאוד מכיוון שמערכות ספא רבות כיום מיובאות גם מסין מערכות אשר הקשר בין בטיחות המתרחצים הוא מקרי לחלוטין שוק זה הוא תחום מעט פרוץ שבו מערכות רבות מיובאות מסין וניתן לזהות את פשטנותם על ידי מחירם הנמוך.

בשביל להתקין ג'קוזי בחצר יש למצוא מקום מתאים מוצל, רחב ונגיש לתשתיות הבית כדי לבצע חיבור לחשמל, ביוב, צנרת מים. מיקום הג'קוזי בגינה הוא אידיאלי ביותר מאחר והוא מתאים מבחינת אקלים הן בחורף והן בקיץ ניתן למקם את הג'קוזי תחת פרגולת עץ שתגן בעונות השנה. מיקום הג'קוזי בגינה מאפשר להנות מהחוויה ללא חשש ללכלוך מיותר בפנים הבית. טבילה בג'קוזי יכולה להוות אירוח מושלם לחברים ובני משפחה. הג'קוזי יכול לספק חוויה נפלאה עבור כל אירוע חברתי או משפחתי ולשדרג את האירוח לרמה גבוהה, יוקרתית וכמובן נעימה יותר.

כאשר מתכננים מפגש או ארוחת ערב עם חברים רצוי לשלב טבילה בג'קוזי כחלק ממפגש מהנה מה שיהפוך ללא ספק את ארוחת הערב לערב של פינוק, שימחה ורוגע. כמובן שבהתאם למזג האוויר למרות שיש לזכור שלמרות שמזג האוויר אנו חם במיוחד הטבילה בג'קוזי יכולה להיות חמימה וטמפרטורה נעימה לגופנו כך שלא נרגיש כלל את המזג האוויר ששוכן בחוץ.

התקנת ג'קוזי בגינה יכולה להיות החלק המשמעותי והחשוב לאנשים מסויימים שבשבילם הג'קוזי מעבר להנאה הוא גם צורך רפואי ולא סתם מערכות ספא שונות ומיוחדות מהוות חלק מציוד רפואי במכוני פיזותרפיה ובחלק הבא של המאמר נדון בפן הבריאותי של הג'קוזי.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב